Program SWB Asystent powstał by usprawnić proces tworzenia sprawozdania opisowego z wykonania budżetu. By w pełni korzystać z funkcji programu SWB Asystent, należy poprawnie przejść proces rejestracji.
Rejestracja nowego użytkownika
Jeżeli nie posiadają Państwo konta należy w pierwszym etapie dokonać rejestracji. Proces rejestracji jest niezbędny do korzystania z programu SWB Asystent. Jeżeli jednak przeszli Państwo proces rejestracji pomyślnie, wystarczy zalogować się do panelu, znajdującego się tutaj.
Dane niezbędne do rejestracji
Aby dokonać rejestracji należy kliknąć tutaj, uzupełnić informacje dotyczące JST tj. wskazać nazwę jednostki, adres mailowy oraz wprowadzić hasło. Podane informacje należy zatwierdzić klikając opcję „Zarejestruj”.
UWAGA: Jeżeli posiadają Państwo zarejestrowane konto w ramach subskrypcji WPF Asystent nie ma potrzeby ponownego rejestrowania się. Mogą Państwo użyć loginu i hasła jak do WPF Asystenta.
