1. Strona startowa
  2. SWB Asystent
  3. Generowanie dokumentu
  4. Personalizacja sprawozdania opisowego

Personalizacja sprawozdania opisowego

Sprawozdanie opisowe z wykonania może być dowolnie modyfikowane przez użytkowników programu. Z uwagi, iż sprawozdania nie pokrywają w pełni wszystkich informacji, w programie występują dwa elementy do samodzielnego uzupełnienia.

Wykonanie zadań inwestycyjnych

Pierwszym elementem do samodzielnego uzupełnienia jest wykonanie zadań inwestycyjnych w części wydatki majątkowe w przypadku prowadzenia w BeSTii załącznika inwestycyjnego

Realizacja zadań wieloletnich

Kolejnym elementem, który użytkownik programu SWB Asystent powinien uzupełnić sam jest stopień realizacji zadań wieloletnich w części tabelarycznej

Porozumienia

W przypadku występowania porozumień między JST lub z administracją rządową użytkownik programu SWB Asystent powinien uzupełnić wykonanie oraz realizację planu po zmianach.

Weryfikacja dokumentu

Ponadto, z uwagi na różnorodne nazewnictwo, dobrą praktyką jest zweryfikowanie poprawności nazwy organu stanowiącego w części Planowanie budżetu, w miejscach wskazanych poniżej.

Po wprowadzeniu indywidualnych modyfikacji należy pamiętać, iż strony sprawozdania mogą ulec zmianie. W tym celu należy pamiętać o odświeżeniu spisu treści (aby zaktualizować spis treści należy ustawić się kursorem na nim i za pomocą prawego przycisku myszy zaktualizować).

Zaktualizowano 2023-03-02

Czy ten wpis był pomocny?

Powiązane artykuły